27 jún 2007 Hétvégi lazulás
 |  Kategória: horgászat, pihenés  | Címke: , ,

Bizony a hétvégém, tényleg az aktív pihenéssel telt el.
Bár a szombati nap hamar eltelt, hiszen szombat reggel értem haza a melóból és 13 óráig aludtam. Szombaton még lementem Fehérvárra, mert öcsémmel, Andrissal az Opelon olajcserét csináltunk. Utána már nem jöttem vissza Pestre, mert vasárnapra pecázást terveztünk Andrissal és az egyik kollégájával.
Vasárnap hajnali 4-kor keltünk és 5:15-kor már bedobtuk a szerelést. Normális ember ilyenkor a másik oldalára szokott fordulni és ki sem kel az ágyból délig. De mi nem vagyunk normálisak 🙂

Sajnos viszont nem jártunk teljes sikerrel, mert nem fogtunk nemes halat (ponty, amur). Olyan 5kg kárászt fogtunk. Viszont élményekkel gazdagabbak lettünk. Főleg én. Ugyanis mellettünk két amurt fogott a szerencsés pecás, az egyik 5kg a másik 4kg volt. Én szákoltam meg mindkettőt. Sajnos aztán de. 11-kor olyan meleg lett, hogy nem volt egy darab kapásunk sem. Ott sültünk a napon 16 óráig. Haza is mentünk. Persze a halpucolás rám várt. Vagy 1 órát elcsesztem vele. Mind1, ez van. Még aznap Födvárra mentem, Mónikámhoz, mert ő már pénteken Pestről egyenesen hazament.

Hétfőn Még Földváron voltunk. Én szinte egész nap tvztem meg aludtam. Végre kipihentem magam. Aztán koraesti órákban visszajöttünk Pestre. Otthon édes otthon.

Kövesd nyomon a válaszokat: RSS 2.0 feed-el. Esetleg szólj hozzá, vagy újra olvasd el.
Szólj Hozzá

Ide írj valami szépet és okosat: ;)