08 júl 2007 Hétvégi pecázás
 |  Kategória: család, horgászat, pihenés  | Címke: , , ,

Bizony nem gondoltam volna, hogy a hétvégén ismét pecázni fogok. De szerencsére összejött.

Már pénteken tisztára be voltam zsongva, mert minden félét mondtak hétvégére (rossz idő, eső, stb.) és én mindenképpen akartam menni. Most az akasztói horgásztavakat választottuk. Ott volt Andris, Dorina, Pista, Móni és én. Valamikor reggel 9 környékén értünk ki. Sajnos akkora szél volt, hogy szinte semmit nem érzékeltünk a kapásjelzőből. A bedobás meg kész gyötrelem volt. Aztán valamikor fél 10 körül csillapodott a szél, és ekkor aztán megfogtam az első pontyot. Olyan kapásokat csináltak a halak, hogy szinte vitte a botot. Egyetlen bosszantó dolog volt, mégpedig az, hogy a halastó alja tele volt akadóval és ez miatt 3 szerelésem bent szakadt. Andris is szép cifrákat káromkodott emiatt. Aztán 11-kor tikkasztó meleg lett, mindenki nekivetkőzött és délután 3-ra pecsenyére égtünk, utána aztán mentünk is vissza Födvárra. A napot azért szép eredményekkel zártuk (főleg én) 🙂

6 ponty (ebből 5-t én fogtam, 1-et Andris) pontyok összesen 13.5kg-t nyomtak, plusz
2.5kg kárász, és
3db 20-25cm harcsa.

Aztán Födváron várt ránk egy kis halpucolás, amit már Pista csinált, nagy szakértelemmel. Nem is mertem megzavarni benne 🙂 Azért köszönjük Pistának. Íme néhány kép:

Kövesd nyomon a válaszokat: RSS 2.0 feed-el. Esetleg szólj hozzá, vagy újra olvasd el.
2 hozzászólás
  1. sanyo szerint:

Fu hat erre nem tudok mit mondani.
    Szerintem meg 65 ev utan is lehetnek izgalmasak a napok. Ki kell szakadni a monoton megszokott eletbol (mokuskerekbol) es akkot nem fogod ilyen borusan latni az eletet.
    A legjobbakat!
    Sanyo

2. Radus szerint:

Irigy vagyok rátok, mert az a látszat, mintha mindent hátra hagytatok volna a hétköznapok gyötrelmeiből.
    Én, életemben még egyetlen halat sem fogtam ki az éltető eleméből a vízből.
    Valószínüleg ez így is marad. (65 múltam) Az irigységem a másságotoknak szól, amiért nyilvánvalóan adrenalin zuhatagban mentek, vagytok, (fagytok) jöttök, és a család is jó helyen tud benneteket, ha csak nem Ők is ott vannak.
    Ne ítélj, hogy ne itéltess!
    Nálatok jobban azokat irigylem, akiknek boldogságot okoz az áriák, és ahozzátartozó zenék élvezete.
    Énnekem ebben az életemben a más embertársaim boldogságának megérzése jutott, ami egyre kevesebb örömöt okoz, mert a kellemetlen érzések többször szakadnak a nyakamba.
    További jó egészséget, és kikapcsolódást (kapást) kívánok
    András

Szólj Hozzá

Ide írj valami szépet és okosat: ;)