05 máj 2008 Tartalmas hétvége megint

A hétvége megint az aktív pihenésről szólt. Bár szombaton délelőtt még dolgoznom kellett, de délután hamar gyorsan indultam is le Földvárra. Tisztára be voltam zsongva. Adrissal és Pistával ugyanis vasárnapra pecázást terveztünk és ott volt még Mónikám névnapja és anyák napja is. Így a vasárnapom egy kicsit sem volt unalmas.

Vasárnap Dorina és Andris kollégáival reggel 7-kor érkeztek Földvárra. Gyors bepakolás után már mentünk is Akasztóra. Olyan fél 8-ra érkeztünk meg. Sajna ez első egy órában nagyon fújt a szél, így elég nehezen lehetett látni a kapásokat. De aztán szépen lassan elcsendesedett, és utána egymás után húzkodtuk ki a pontyokat. Az biztos, hogy ilyen jó fogásunk már rég volt, Dorina csak úgy rohangált hármunk között a merítőhálóval. Andris kollégái reggel 11 körül már pakoltak, ugyanis 3.5 óra alatt kb. 10-12kg pontyot fogtak. Mi hárman (Andris, Pista, Én) 13 óráig maradtunk, a mérlegelés után 25kg pontyot és 3 kg kárászt pakolhattunk a kocsiba. Amúgy olyan 1-1.5kg-os pontyok voltak, ja és persze kb. 10 retúrt is visszaeresztettünk. Íme néhány kép a fogásról.

Délután egy jót ettünk, és teli hassal 4-kor indultunk Földvárról Fehérvárra. Volt bennem pár üveg sör, így Móni vezetett. Fehérváron nagy élménybeszámoló volt, apám egyből mondta, hogy következő alkalommal ő is velünk jön, és megtanul pecázni. Amúgy anyám nagyon őrült nekünk, azt hitte, hogy nem lesz már kedvünk Fehérvárra menni. De hát az anyák napját én sohasem hagynám ki. Móni is meg lett köszöntve, és jól besütiztünk. Móninak így utólag is Boldog Névnapok Kívánok!
Este 8 után indultunk haza Pestre. Mondanom se kell, hullafáradtan. Bár ilyen lehetne minden hétvégém. Na legyetek jók. Sziasztok!

Kövesd nyomon a válaszokat: RSS 2.0 feed-el. Esetleg szólj hozzá, vagy újra olvasd el.
Szólj Hozzá

Ide írj valami szépet és okosat: ;)